Oprescu iese la atac cu hingherii și postacii

Un copil de patru ani a fost sfîșiat de un maidanez în București. Un maidanez care, dacă primarul Oprescu nu ar fi băgat banii Primăriei în afacerile prietenilor fiului lui, ar fi fost cules de pe stradă. Dar n-a fost cules. Și Oprescu știa foarte bine că e complice la tragedie. Așa că a încercat să se smiorcăie în conferință de presă, apoi a promis un referendum debil și cinic, care nu rezolva nimic, iar în cele din urmă a pornit hingheriada în București (după ce o lege care permite explicit eutanasierea cîinilor comunitari fără stăpîn a fost adoptată).
Dar Oprescu nu s-a oprit aici: nu doar cîinii trebuie culeși de pe străzi, și bucureștenii trebuie să fie hingheriți la cap.

Hingheriți de hingheri online, adică de o armată de postaci care a fost lăsată liberă în spațiul virtual ca să culpabilizeze pe oricine pentru cîinii de pe străzi, mai puțin pe Oprescu. Numai la un post de pe acest blog au apărut, în cîteva minute, cinci comentarii care acuză ipocrizia cetățenilor, iresponsabilitatea babelor care hrănesc maidanezii, slaba activitate a tuturor primarilor de București. Așadar, zic postacii, rîul și ramul s-au unit, de peste 20 de ani încoace, să-l facă de căcat pe Oprescu și să puiască maidanezi pe străzi, în timp ce Oprescu a fost un gospodar fără cusur care, săracul, a fost asediat de un dezastru provocat de alții. Comentariile de care vorbesc se găsesc aici (ultimele cinci), mai jos vedeți patru dintre ele.
oprescu

You May also Like...

Lovin citește (gînduri) și scrie (prostii)
4 august 2010
Cuviosul Vadim e cu noi
9 aprilie 2010
Dacă au negociat, ce și cu cine au făcut-o Sever Voinescu și Cristian Preda?
13 august 2010
15 Comments
  • Reply
    baby jane
    4 octombrie 2013 at 10:59

    eu garantat nu-s postaca si iti spun sigur ca vina nu e exclusiv a lui Oprescu ci a tuturor -estilor care s-au perindat la primarie. inclusiv a lui baselu’.
    in alta ordine de idei oprescu e clar cel mai sinistru primar pe care l-a avut bucurestiul, m-as risca sa spun dintodeauna. eu nici in ziua de astazi nu pot crede ca omul a fost ales primar.
    „succesuri”

    • Reply
      prisacariu
      4 octombrie 2013 at 11:03

      faptul că tu nu ești postacă nu înseamnă că nici cei de care zic eu că sînt postaci nu sînt, pentru că ăia chiar sînt. cît despre vină, pot fi de acord cu tine: toți sînt(em) vinovați. doar că, atunci cînd ești primar de cinci ani, nu poți invoca „greaua moștenire”, chiar dacă asta există. în cinci ani de mandat, poți ajunge și pe lună, nu doar să rezolvi problem maidanezilor.
      și mai e ceva, destul de pervers din punct de vedere al funcționării sociale: dacă insistăm să îl exonerăm pe oprescu prin culpabilizarea tuturor, atunci oprescu va mai cîștiga un mandat și ne va rîde în nas în continuare. dăcît atît am vrut să zic

      • Reply
        baby jane
        4 octombrie 2013 at 11:15

        decat vreau sa zic ca sunt de acord cu tine. dar daca oprescu mai iese primar suntem chiar mai prosti decat mi-am inchipuit. cat despre postacii lui…cunoastem, as zice ca ai scapat usor.

    • Reply
      vali
      4 octombrie 2013 at 15:49

      Draga Baby nepostaca Jane,
      Faptul ca au fost si alti primari inaintea lui Oprescu nu este o circumstanta atenuanta ! Cum poti sa gandesti asa ?
      P.S. ( si offtopic) Daca tot o ironizezi pe elena basescu pentru succesuri afla 2 lucruri:
      1. Invata sa folosesti reflexivul, se spune „risc” si nu „ma risc”
      2. succesuri este o forma acceptata in dex.http://dexonline.ro/definitie/succes

  • Reply
    Bl
    4 octombrie 2013 at 12:17

    Aceleași comentarii:
    http://www.evernote.com/shard/s343/sh/7862c6f3-941c-4ae3-a95d-7c62860ca689/254cd793959f496ec6e43c6ef79bf3a1

  • Reply
    Bleen
    4 octombrie 2013 at 12:19

    Comentariile au intrat unul după altul, la foc automat, acum 2 zile, deși articolul e vechi de o lună.

    • Reply
      prisacariu
      4 octombrie 2013 at 12:28

      la fel si la mine:D

  • Reply
    Bleen
    4 octombrie 2013 at 12:42

    Conturile de Facebook:
    http://www.facebook.com/nastasia.moldovanu
    https://www.facebook.com/hiero.nymmus
    https://www.facebook.com/bogdan.davidescu.98
    Toți trei dau share la o postare a aceleași persoane, în 16 septembrie (aia cu șobolanii).
    Au același IP (79.119.86.XXX)
    Cu unul din conturi (cont de Disqus) s-a mai postat pe Pro Sport acum 3 luni, tot despre Oprescu.
    Nastasia Moldovanu • 3 luni în urmă
    Daca in capitala putem sa spunem ca s-a mai schimbat lucrurile, cand faci un pas mai inainte sau inapoi de Bucuresti, te ingrozasti, si numa refer aici numai la felul in care arata astrazile, ci si la nivelul de trai al oamenilor care traiesc in provincie. Sper ca pana sa ajunga Oprescu presedinte, n-o sa se golesasca de tot vistieria statului.
    Nastasia Moldovanu • 3 luni în urmă
    Nu trebuie să uităm ce reprezintă de fapt Naţional Arena. Pentru Bucureşteni, dar şi pentru România finala UEFA jucată pe Naţiona Arena a însemnat un pas către Occident.

  • Reply
    Basencu
    4 octombrie 2013 at 14:28

    Barosane
    Oprescu e nascut la doua zile de Chioru.
    Ei nu sunt vinovati niciodata.
    Au in gene prostirea in fata.
    Dupa ce au ars copii aia in maternitate, la cateva zile Oprescu declara ca organizeaza olimpiada la bucuresti, sa mute atentia de la faptul ca spitalul tinea de el.
    Il vom vota ca e genu lu Chioru.
    N-ar distruge justitia, serviciile, economia, OAMENI nici sa l pici cu ceara.
    Cine sa ne apere de hoti, decat experti in domeniu.
    Astia au trait din bacsis, drept, zgarci, tigari, blugi de la 20 de ani.
    La 60 de ani sunt doctori docenti in anticoruptie.

  • Reply
    Darkeh
    4 octombrie 2013 at 15:04

    De acord cu vina lui Oprescu. ENORMA. Insa mitocanii semi-rurali (in fapt, mahalagii sadea) care au impuiat haite in parcuri, in jurul blocurilor etc. sunt vinovati si ei. La fel ca si cei care au abandonat animale in spatiul public. La fel ca si ONG-urile care au tocat sume imense lasind cainii pe strazi. Stiu ca Oprescu e un hot, un spagar, un individ lipsit de orice scrupul. E POLITICIANUL ROMAN PRIN DEFINITIE. Insa pana acum LEGEA NU PERMITEA EUTANASIEREA MAIDANEZILOR. Chiar daca Oprescu ar fi fost un bun gospodar si un om cinstit, tot NU ar fi avut de unde scoate enormele sume necesare construirii de adaposturi pentru atatia maidanezi. Asa ca Bucurestiul tot ar fi fost plin de caini fara stapan. Oprescu e, fara indoiala, o veriga importanta in lantul coruptiei care a permis tocarea banilor si, in consecinta, agravarea problemelor legate de maidanezi. Insa nu ma consider ,,postac” daca afirm ca si ceilalti despre care am vorbit mai sus au o mare parte de vina. Uitati-va numai la isteria ong-urilor care urla non-stop impotriva legii eutanasierii, cand se stie ca alta solutie chiar nu exista: de unde bani pentru adaposturi, tratamente, mancare, cazare pe termen nelimitat pentru sute de mii de caini vagabonzi, cati are Romania la momentul de fata? Asadar, falsii iubitori de animale (care stiu bine toate astea) lupta, de fapt, pentru ca animalele sa fie din nou lasate libere pe strazi. In fata acestui pericol, prefer un Oprescu pe care morcovul din c*** sa-l faca sa aplice odata noua lege, si s-o aplice fara compromisuri.

  • Reply
    Arthur
    4 octombrie 2013 at 16:29

    Hingherii trebuie sa inceapa prin a prinde consilierii Primariei cu dulaul sef in frunte…
    Nu zic sa-i eutanasieze, da macar castrati tot trebuie…

  • Reply
    Paulensson
    4 octombrie 2013 at 20:09

    Cainii maidanezi eutanasiati. Toti! Ai un caine si l-ai lasat singur pe strada? Ti-l ia hinghierii. Te duci la adapost in maximum 5 zile, platesti o amenda de sa te usture, si-ti iei patrupedul acasa. Nu te duci sa ti-l iei >>> eutanasierea!
    Oprescu la puscarie. Cei care au votat legi prin care pentru intretinerea unui maidanez se aloca de la buget de 10 ori mai multi bani decat pentru alocatia unui copil >>> la puscarie!!! Ahhh… Astia care au votat legile de mai sus sunt senatori si deputati? Pai, sa va ia dreaq, mars la puscarie, toti, maidanezilor bipezi!!!
    Postacii care sustin anormalitatea (caini semi-salbaticiti lasati liberi pe strazi, in haite) sunt acelesi tarfe ordinare care inundasera netul in 2012 sustinand anormalitatea ca, intr-un stat de drept, un presedinte (x-ulescu, nu conteaza persoana) sa poata fi suspundat fara ca acesta sa incalce consititutia, ci doar pentru ca asa si-a dorit o gasca de borfasi.

  • Reply
    ion adrian
    5 octombrie 2013 at 13:44

    Si in indiferenta generala tot eu sa mai spun ceva:
    Citesc pe FB ce spune dl jud Danilet:
    „Citesc ca ieri Guvernul a adoptat prin OUG asa numitul Cod al Insolventei http://www.evz.ro/detalii/stiri/codul-insolventei-adoptat-de-guvern-prin-ordonanta-de-urgenta-1060136.html
    Ma gandesc ca nu mai are niciun rost sa dam avizul pe acest act normativ (necesar potrivit art. 38 alin.3 din Legea 317/2004), asa cum e programat pentru marti pe 8 oct la pct. 21 al Plenului CSM.
    http://www.csm1909.ro/csm/linkuri/03_10_2013__60923_ro.pdf.
    Pacat de munca colegilor judecatori din instante si a sectiei de judecatori a CSM care au facut o multime de observatii in ultimele doua saptamani la textul primit de la Guvern…
    Ei, dar nu e prima data…”
    Dl judecator nu poate scrie sau spune mai mult ca nu face politica dar eu nu sunt liber:
    Daca as fi Presedinte si Constitutia mi-ar permite, dl PM Ponta ar fi fost deja demis

  • Reply
    sed lex
    5 octombrie 2013 at 18:02

    D-le Prisăcariu, evident că este de vină d-le Oprescu. Pentru că bugetul aprobat de Consiliul municipal în fiecrea an, pentru rezolvarea problemei câinilor comunitari, a fost în toţi aceşti 5 ani, la pixul d-lui Oprescu. Pentru că d-l Oprescu, conform legii, este ordonatorul de credit şi deci responsabilul. Pentru că, d-l Oprescu a acceptat, plata la bucată a câinilor prinşi şi plata la bucată a câinilor sterilizaţi. Deci dacă avea 10.000 de câini în loc de 60.000 de câini, ar fi avut de împărţit cu 600% mai puţin. O fi el doctor, dar aritmetica de clasa IV-a, o ştie cu siguranţă.

  • Reply
    ion adrian
    6 octombrie 2013 at 12:55

    Referitor la sustinerea dlui Presedinte Basescu ptr dl Boc, desigur ca si eu il sustin, eu fiind primul care l-am felicitat in decembrie 2009 pentru nominalizarea pe care am pariat la functia de PM, dar am niste observatii care poate ca pot fi utile dvs dar si dlui Basescu:
    PS Revin cu o precizare cred eu necesara:
    In Romania intr-un prim plan al candidatiilor la prezidentiale din punct de vedere al comportarii politice dar si din punctul de vedere al modului in care sunt receptionati de electoratul de dreapta sunt Isarescu, Ungureanu, Boc, Predoiu intrucat Blaga nu candideaza iar pe Elena Udrea cat si pe Monica Macovei le vad ca elemente determinante care daca impreuna si subliniez impreuna si cu Blaga si cu liderii celorlalte partide de dreapta, si sunt singurii care ar avea sanse sa intre in turul doi .
    Un Cristian Diaconescu din multe puncte de vedere este un candidat eligibil, dar este un social-democrat adevarat(cum nu este PSD care este doar o Cupola a mafiei politice si interlope) si vremea lui va reveni cand in Romania va exista in manifestare si oarecare forta o stanga autentica, democratica adica europeana.
    Isarescu iese din analiza deocamdata caci nu mai candideaza, i-a ajuns in 2000 cand PNL si din cauza candidaturii lui Stolo i-a ras orice sansa motiv pentru care si azi este apropiat de PNL (nu stiu de ce Stolo s-a pretat atunci la acest joc? Probabil, circumstanta atenuanta, de teama ca PNL nu va intra altfel in parlament lucru ce s-a intamplat cu PNTCD)
    Raman in tablou:
    1) Emil Boc(care odata ce este sprijinit de Basescu capata coeficientul sau de popularitate ) si are capacitate de crestere , nu in notorietate ca are destula slava Domnului ci in receptarea din ce in ce a populatiei in fata esecurilor si golaniei USListe care daca rastoarna balanta s-ar putea ca Boc nu numai sa intre in turul doi dar chiar sa aiba un triumf si sa devina Presedinte. Deci cu acesti daca.
    2) Mihai Razvan Ungureanu, nu sta cel mai rau in sondaje are ceva notorietate dar nu cred ca are sanse mai mari decat Boc(are uneori reactii copilaroase precum aceea de a se indica singur ca candidatul cel mai potrivit al dreptei) ar putea insa sa fie un secund de forta intr-o campanie caci urmand lui Boc ca PM poate certifica ce a facut bine Boc si guvernele sale de la care el a preluat stafeta
    3) Catalin Predoiu este foarte bun, dar nu cred ca i se poate creea o notorietate suficienta, insa in echipa cu Boc unde sa fie indicat ca PM al viitorului guvern de dreapta, cred ca ar mari mult sansele lui Boc , asa cum si Ungureanu ca viitor ministru de externe le-ar mari in acelasi mod.
    Dl Blaga ar trebui sa sprijine aceasta campanie de pe pozitia unui ministru de interne si/sau al armatei.
    Evident ca dna Udrea ar fi in echipa, pe un minister al dezvoltarii, investitiilor si turismului, alaturi de dna Boagiu la infrastructur iar dna Macovei pentru justitie.
    Deci ideea este sa se aleaga de intreaga drepata un candidat comun care sa fie in echipa cu un intreg guvern din umbra(forma din toate fortele de dreapta dar cu omul potrivit la locul potrivit, ministrul corespunzator din guvernul actual al PDL acceptand sa treaca ca adjunct la respectivul minister, ptr a dovedi ca un guvern al dreptei va fi unit eficient si ca deci asa cum Presedintele trebuie sa se aleaga cu peste jumate din voturi la fe si viitorul parlament trebuie sa fie la fel pentru a se putea forma un guvern de dreapta pur sange.
    Asa ceva ar aduna intregul electorat de dreapta si s-ar obtine maximul posibil iar in rest mai exista si ajutorul lui Dumnezeu pentru acest neam.
    Referitor la alegerile ptr parlamentul european este evident ca daca ar fi siguranta ca toate partidele depasesc pragul electoral atunci ar trebui facut cum spune dl Blaga si probabil ca s-ar evalua mai bine si forta reala a unei drepte care ulterior unite cum spun eu ar aduce la vot cel putin pe cei pe care i-au adus toate partidele la europene.
    Dar exista si un dar: daca partidele mai mici nu iau 5% iar DA nu ia 8%(fiind alianta de doua partide) risca sa nu aiba nici-un parlamentar si asta este un semnal demobilizator
    Asa ca dle Blaga daca exista siguranta ca toti acestia intra in parlament, atunci sa candideze separat, dar daca nu sa ii luati cu dvs, dar fara ipocrizii cu unitate care face putere, ca acum eu cred ca, ca numar de voturi uniti poate aveti mai putine decat acea suma teoretica obtinuta la separare, suma care chiar daca este mai mare decat ce s-ar obtine pe lista comuna, in fapt reduce numarul total, caci doar PDL va avea parlamentari europeni si este pacat.
    Cred deci ca daca sunt indoieli cu privire la sansela ca o lista sa fie peste 5% sau 8%(dupa caz) PDL sa ia pe lista sa printr-o alianta(ca doar va avea cel putin 8%) pe aceia care nu prea ar avea sanse, reducand astfel si o competitie care oricat s-ar incerca sa fie amicala, tot va avea elemente de frictiune mai mare sau mai mica ceea ce pentru campania prezidentiala care urmeaza este foarte rau.
    PS Daca dreapta nu are un candidat unic, PDL singur nu poate intra in turul doi caci asta ar insemna sa distruga toate celelalte formatiuni si ar fi cea mai egoista dar si idioata solutie
    A bon entendeur salut! 🙂

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *