Să numărăm firele de păr din nasurile protestatarilor

E miting la Cotroceni. Sau plimbare, cum vreți, că protestatarii sînt ambulanți. Par să fie vreo două sute de oameni. Cam așa. Mulți, puțini, nu e treaba mea. Dar este a Antenei 3. Care, acum, scrie pe burtieră că ar fi vreo cinci sute, dar moderatoarea (Oana Stănciulescu) zice pe gură că ar fi „în jur de o mie”. Pînă una, alta, însă, să remarcăm unghiurile de filmare: foooaaaarteeee strîîînseeeeee. Atît de strînse, încît nu mai vorbim de cîți protestatari sînt, ci de cîte fire de păr au în nas, cîte coșuri pe față (nu, nu vorbim neapărat de Mircea Badea, prezent și el pe acolo) și dacă s-au spălat au ba pe dinți în ultimele zile.

You May also Like...

Vîntu, un biet oengist hărțuit politic (apud Transparency International)
11 septembrie 2010
Ponta, o nouă măsură nord-coreeană: poate decide, după bunul plac, prin pixul lui Șova, cui să-i dea și cui să-i ia contracte publice
15 octombrie 2013
Sîntem peste tot acasă
10 mai 2011
15 Comments
  • Reply
    Alexandra
    30 august 2012 at 19:38

    Mda… Prima secventa pe care am vazut-o era prim -plan Mircea Badea
    Apoi a urmat constatarea ca unii numarasera 150 de participanti, iar altii 500!!… Ar fi o idee ca numarasera fire de par!
    cifrele sunt de acum vreo ora

    • Reply
      Alexandra
      30 august 2012 at 20:25

      cu postarea de azi: un bun motiv ca sa ma trezesc razand de una singura!

  • Reply
    Adelin
    30 august 2012 at 20:34

    Şi culmea, din ce în ce mai multă lume se prinde de porcăriile făcute de Antena 3 dar ei, paradoxal, fac din ce în ce mai multe tâmpenii…

  • Reply
    Paul
    31 august 2012 at 0:08

    Pai uita-te la ei!!! Cum vrei sa mai socializeze saracii, ca la varsta lor, habar n-au de Messenger, de Facebook, de Twitter…. Generatia lor este cea care a transformat, inainte de 89, statul la coada in activitate sociala. De multe ori se asezau la coada fara sa stie ce anume „se da”, doar pentru a se aduna cu totii la un loc, ca sa-si stabileasca ordinea in rand, sa se injure si sa se barfeasca unii pe altii.
    Nici acum nu stiu de ce au fost chemati la Cotroceni. Dar s-au adunat, melancolici, ca sa-si retraiasca anii „nelinistiti” ai tineretilor lor. In timp ce colegii lor de generatie din Polonia se organizau in sindicatul anti-comunist Solidaritatea, ei se organizau in cozi in fata Alimentarilor goale, asteptand „sa li se dea” (ceva, orice = gheare de pui, conserve de peste oceanic, salam cu soia).
    Asta e generatia. Cei care nu au iesit in strada impotriva lui Ceausescu, cei care l-au votat paranoic pe Iliescu, cei care i-au aplaudat pe mineri, cei care au plans in dimineata in care eu am m-am tavalit pe jos de atata ras, vazandu-i moaca imbecila a lui Geoana la TV. Ei sunt marea majoritate a celor care se uita la antena3, pentru ca le place barfa, mizeria, minciuna, dusmania (dusmania aia de manea). Si vor continua sa se uite la antena3. Nici nu vreau sa-mi imaginez ce tara si ce viitor ne doresc ei noua tuturor.

    • Reply
      prisacariu
      31 august 2012 at 0:49

      paul, am postat comentariul tau si pe contul meu de facebook (te-am citat, desigur). si ai succes, fireste:)

    • Reply
      Alexandra
      31 august 2012 at 8:21

      Acum tocmai auzim ca vor sa o ia repede de la capat, si cum Parlamentul voteaza orice…

    • Reply
      mariusjur
      31 august 2012 at 15:52

      Bravo Paul !
      Ai sintetizat perfect profilul acestor bipezi fara capacitate cognitiva.

  • Reply
    iancu
    31 august 2012 at 10:35

    Am trecut aseara de vreo 2 ori pe langa Cotroceni, erau maxim 100 de persoane cu jandarmi cu tot si ca o observatie toti erau pensionari.
    Era un fel de alai de nunta de la tara.

  • Reply
    Alexandra
    31 august 2012 at 12:35

    Dupa grafica impecabila a pancartelor generatia din care fac parte e secundara ca importanta, cat faptul ca iar sunt unii care s-au lasat platiti!

  • Reply
    Ochiul Drept
    31 august 2012 at 13:42

    Da, să le spună cineva celor de la Antena 3 să-l dea afară pe ăla care le scrie pe burtiere, pentru că-i sabotează. Sau să-i mărească leafa, ca să fie mai părtinitor. Nu-i vorba doar de emisiunea Oanei Stănciulescu, ci de toate emisiunile lor de ieri. De exemplu, Răzvan Dumitrescu, în emisiunea (cu nume predestinat) „Subiectiv”, o ținea langa cum că au fost 1000 de oameni la Cotroceni. Pentru exemplificare:
    http://inregistrari.antena3.ro/view-30_Aug-2012-Subiectiv_cu_Razvan_Dumitrescu-27.html
    La minutul 04:01 al înregistrării, Răzvan Dumitrescu zice: „Astăzi au fost, după unele estimări, peste 1000 de oameni…” (Bineînțeles, nu specifică ale cui estimări.) Peste câteva secunde, la minutul 04:37, intervievatul plimbăreț Mircea Badea observă că „Alaltăieri erau doi, ieri erau mai mulți, astăzi sunt și mai mulți.” După care, la 05:10, Răzvan Dumitrescu își interpelează invitații: „Vreau să vă întreb ce turnură credeți că poate lua treaba asta, pentru că Mircea Badea a remarcat foarte corect: în prima zi au fost doi, în a doua au fost vreo 20, în a treia au fost peste 1000, domnule Ioan Mircea Pașcu.” (Când anume remarcase Badea atât de corect numerele astea?) La 06:39, Răzvan Dumitrescu mai plusează puțin, să fie la ei, acolo: „Ce se poate întâmpla, domnule Atanasiu, apropo? Doi în prima zi, vreo 20-30 în a doua zi, vreo mie acum,…”
    Toate astea în timp ce pe burtieră apărea, la intervale scurte, textul: „APROAPE 500 DE OAMENI AU PROTESTAT LA PALATUL COTROCENI”. (Hmm!)
    Parcă îi deranjau numărătorile de genul ăsta, atunci când le făceau alții… De fapt, de ce mă mir? Antena 3 fără subiectivism ar fi ceva de neconceput. De-aia discută la emisiunile astea doar între ei. Dacă ar avea invitați de toate „culorile”, ar exista riscul ca cineva să le dea și replici. Lui Mircea Badea nu, pentru că el, la „În gura presei”, vorbește singur. Dar, la afirmația făcută de el (mândru, referindu-se la „plimbarea” de la Cotroceni) aici http://inregistrari.antena3.ro/view-30_Aug-2012-In_gura_presei_cu_Mircea_Badea-5.html (minutul 42:06), cum că „Mașinile claxonau pe stradă, a solidaritate”, îi dau eu replica, poate-i mai coboară puțin nasul: de regulă, șoferii claxonează atunci când înjură.
    Mă tot întreb ce-i mână în luptă pe indivizii ăștia. Să fie doar banul?

  • Reply
    Ochiul Drept
    31 august 2012 at 14:09

    Da, să le spună cineva celor de la Antena 3 să-l dea afară pe ăla care le scrie pe burtiere, pentru că-i sabotează. Sau să-i mărească leafa, ca să fie mai părtinitor. Nu-i vorba doar de emisiunea Oanei Stănciulescu, ci de toate emisiunile lor de ieri. De exemplu, Răzvan Dumitrescu, în emisiunea (cu nume predestinat) „Subiectiv”, o ținea langa cum că au fost 1000 de oameni la Cotroceni. Pentru exemplificare:
    inregistrari.antena3.ro/view-30_Aug-2012-Subiectiv_cu_Razvan_Dumitrescu-27.html
    La minutul 04:01 al înregistrării, Răzvan Dumitrescu zice: „Astăzi au fost, după unele estimări, peste 1000 de oameni…” (Bineînțeles, nu specifică ale cui estimări.) Peste câteva secunde, la minutul 04:37, intervievatul plimbăreț Mircea Badea observă că „Alaltăieri erau doi, ieri erau mai mulți, astăzi sunt și mai mulți.” După care, la 05:10, Răzvan Dumitrescu își interpelează invitații: „Vreau să vă întreb ce turnură credeți că poate lua treaba asta, pentru că Mircea Badea a remarcat foarte corect: în prima zi au fost doi, în a doua au fost vreo 20, în a treia au fost peste 1000, domnule Ioan Mircea Pașcu.” (Când anume remarcase Badea atât de corect numerele astea?) La 06:39, Răzvan Dumitrescu mai plusează puțin, să fie la ei, acolo: „Ce se poate întâmpla, domnule Atanasiu, apropo? Doi în prima zi, vreo 20-30 în a doua zi, vreo mie acum,…”
    Toate astea în timp ce pe burtieră apărea, la intervale scurte, textul: „APROAPE 500 DE OAMENI AU PROTESTAT LA PALATUL COTROCENI”. (Hmm!)
    Parcă îi deranjau numărătorile de genul ăsta, atunci când le făceau alții… De fapt, de ce mă mir? Antena 3 fără subiectivism ar fi ceva de neconceput. De-aia discută la emisiunile astea doar între ei. Dacă ar avea invitați de toate „culorile”, ar exista riscul ca cineva să le dea și replici. Lui Mircea Badea nu, pentru că el, la „În gura presei”, vorbește singur. Dar, la afirmația făcută de el (mândru, referindu-se la „plimbarea” de la Cotroceni) aici: inregistrari.antena3.ro/view-30_Aug-2012-In_gura_presei_cu_Mircea_Badea-5.html (minutul 42:06), cum că „Mașinile claxonau pe stradă, a solidaritate”, îi dau eu replica, poate-i mai coboară puțin nasul: de regulă, șoferii claxonează atunci când înjură.
    Mă tot întreb ce-i mână în luptă pe indivizii ăștia. Să fie doar banul?

  • Reply
    Ochiul Drept
    31 august 2012 at 15:13

    Da, să le spună cineva celor de la Antena 3 să-l dea afară pe ăla care le scrie pe burtiere, pentru că-i sabotează. Sau să-i mărească leafa, ca să fie mai părtinitor. Nu-i vorba doar de emisiunea Oanei Stănciulescu, ci de toate emisiunile lor de ieri. De exemplu, Răzvan Dumitrescu, în emisiunea (cu nume predestinat) „Subiectiv”, o ținea langa cum că au fost 1000 de oameni la Cotroceni. Pentru exemplificare:
    [http, două puncte, dublu slash]inregistrari[punct]antena3[punct]ro/view-30_Aug-2012-Subiectiv_cu_Razvan_Dumitrescu-27[punct]html
    La minutul 04:01 al înregistrării, Răzvan Dumitrescu zice: „Astăzi au fost, după unele estimări, peste 1000 de oameni…” (Bineînțeles, nu specifică ale cui estimări.) Peste câteva secunde, la minutul 04:37, intervievatul plimbăreț Mircea Badea observă că „Alaltăieri erau doi, ieri erau mai mulți, astăzi sunt și mai mulți.” După care, la 05:10, Răzvan Dumitrescu își interpelează invitații: „Vreau să vă întreb ce turnură credeți că poate lua treaba asta, pentru că Mircea Badea a remarcat foarte corect: în prima zi au fost doi, în a doua au fost vreo 20, în a treia au fost peste 1000, domnule Ioan Mircea Pașcu.” (Când anume remarcase Badea atât de corect numerele astea?) La 06:39, Răzvan Dumitrescu mai plusează puțin, să fie la ei, acolo: „Ce se poate întâmpla, domnule Atanasiu, apropo? Doi în prima zi, vreo 20-30 în a doua zi, vreo mie acum,…”
    Toate astea în timp ce pe burtieră apărea, la intervale scurte, textul: „APROAPE 500 DE OAMENI AU PROTESTAT LA PALATUL COTROCENI”. (Hmm!)
    Parcă îi deranjau numărătorile de genul ăsta, atunci când le făceau alții… De fapt, de ce mă mir? Antena 3 fără subiectivism ar fi ceva de neconceput. De-aia discută la emisiunile astea doar între ei. Dacă ar avea invitați de toate „culorile”, ar exista riscul ca cineva să le dea și replici. Lui Mircea Badea nu, pentru că el, la „În gura presei”, vorbește singur. Dar, la afirmația făcută de el (mândru, referindu-se la „plimbarea” de la Cotroceni) aici: [http, două puncte, dublu slash]inregistrari[punct]antena3[punct]ro/view-30_Aug-2012-In_gura_presei_cu_Mircea_Badea-5[punct]html (minutul 42:06), cum că „Mașinile claxonau pe stradă, a solidaritate”, îi dau eu replica, poate-i mai coboară puțin nasul: de regulă, șoferii claxonează atunci când înjură.
    Mă tot întreb ce-i mână în luptă pe indivizii ăștia. Să fie doar banul?

  • Reply
    John DOE
    31 august 2012 at 18:20

    Scuze de off topic… dar prea se potriveste asta…
    http://prisacariu.ro/2012/07/09/europa-lui-marga-e-din-carti/
    cu asta:
    „Dosariada e ultimul instrument de atacare a unui intelectual cu operă” –
    http://www.evz.ro/detalii/stiri/Marga-i-Securitatea-Pentru-muli-impostori-dosariada-este-ultimul-instrument-de-atacar-99872.html#ixzz258bjz7pf
    EVZ.ro
    😀 😀 😀 Intelectual cu opera… 😉

    • Reply
      prisacariu
      31 august 2012 at 21:03

      cu operă, operetă și chiar operație:D

  • Reply
    Alexandra
    31 august 2012 at 20:39

    Unul dintre show-urile in derulare s-a mutat pe Romania TV, prin prezenta protestatarului in direct!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *