Despre Justiție și Băsescu. Sau despre cum avem Justiție exclusiv datorită lui Băsescu

De vreo cîteva săptămîni, o șleahtă de foști adoratori ai lui Băsescu (fie ei făcători sau doar consumatori de presă) sînt în pragul crizei de apoplexie pentru că Băsescu ar trăda Justiția, statul de drept și alte asemenea valori sacrosancte.
Ciudat este că toți acești îngrijorați pînă la paroxism nu manifestă nici cel mai mic stress că Justiția și statul de drept îl ocolesc la mare distanță pe Victor Ponta, unul din cei mai penali premieri ai României de după ’89. Dacă nu cumva cel mai penal.

O să vă spun foarte direct părerea mea: Justiția pe care o critică acum Băsescu nu ar fi existat dacă același Băsescu nu ar fi condus România timp de zece ani. Amintiți-vă: în 2004, Adrian Năstase se pregătea să devină președinte. Dacă asta s-ar fi întîmplat, timp de zece ani am fi avut o Românie roșie, condusă de la Cotroceni de Năstase și din Guvern și Parlament de niște discipoli foarte loiali ai aceluiași Năstase. Ba chiar îndrăznesc să spun că, în acei zece ani năstăsieni, și Curtea Constituțională ar fi devenit pe deplin social-democrată cu accente comuniste nord-coreene. Să vă reîmprospătez memoria: în 2004, actuala DNA era PNA, instituție condusă de un mediocru slugarnic, Ioan Amarie.
Imaginați-vă, deci, că în decada năstăsiană a României, tot ce funcționează acum în Justiție ar fi fost, cel mult, un vis atît de vag și de îndepărtat că, de fapt, nimeni n-ar mai fi visat la asta. Cu Năstase la Cotroceni, pînă și procurorii care fac dosare cu găinării ar fi trebuit să ia lumină de la PSD. Iar PNA ar fi fost farsa supremă, un teatru absurd de ochii UE. În contextul ăsta, judecătorii ar fi fost simpli contabili care ar fi lucrat pe cifrele de la partid. Iar judecătorii CCR ar fi tranșat orice dispută de constituționalitate în favoarea liderului suprem de la Cornu.
În loc de asta, am avut două mandate ale lui Traian Băsescu. Care nu e Dumnezeu pe pămînt, nu e un erou legendar, nu e apostolul integrității, nu e farul anticorupției. Dar este un președinte care, atunci cînd România avea mai multă nevoie, a luat o decizie istorică: să înceapă desțelenirea Justiției. Nu trebuie să mă credeți pe mine pe cuvînt, întrebați-o pe Monica Macovei cum i-a propus Băsescu să preia portofoliul Justiției și cum, apoi, ca ministru, Macovei i-a propus pe Morar la DNA și Kovesi la Parchetul General.
Tot ce vedeți zilele astea la TV, adică zeci de dosare de mare corupție, își are originea în acel prim mandat al lui Traian Băsescu și în hotărîrea acestuia de a permite unor oameni din afara sistemului (Monica Macovei venea atunci din oengism) să încerce reformarea sistemului.
Pe scurt: cît a avut pîrghii de putere, Traian Băsescu a făcut ce trebuie pentru Justiție și stat de drept. Acum, ca cetățean de rînd, poate să-l critice și pe Dumnezeu, dacă vrea, pe mine nu mă deranjează. Așa că nu vă așteptați să mă înscriu în corul criticilor frustrați că obiectul adorației lor nu face ce ar vrea ei, adoratorii, să facă.
P.S. Spre deosebire de mulți din criticii lui de azi, eu nu l-am întîlnit niciodată pe Traian Băsescu. Nu mi s-a părut important să stau cu președintele la un șpriț și să mă laud după aia cu asta. Mult mai important mi s-a părut ce face președintele, nu cum mă poleiește pe mine dacă stau cu el la masă.
basescu

You May also Like...

Trofeul lui Dragnea: trecerea insulei Belina la Teleorman a fost începutul căderii pentru Ponta
18 octombrie 2017
PSD nu are candidat pentru prezidențiale
4 ianuarie 2018
Viitorul șef MAE, Lazăr Comănescu, va secretiza și el votul din străinătate din 2014?
17 noiembrie 2015
40 Comments
  • Reply
    Oscar
    11 aprilie 2015 at 0:44

    Eu zic așa: Traian Băsescu e acum o persoană privată, liberă de orice încorsetare specifică vreunei funcții publice (să nu-mi spună careva că nu e, că-i aduc ”n” argumente împotrivă). Deci, e liber să vorbească despre orice subiect, așa cum consideră el de cuviință. Că unora le sună ciudat sau nu ceea ce spune, corect sau incorect, moral sau imoral, e altă mâncare de pește. Tocmai de aceea nu-nțeleg, în virtutea cărui argument CSM țopăie din nou în spațiul public cu degetul arătător îndreptat acuzator spre Băsescu, pe motiv că a afectat credibilitatea/independența justiției prin spusele sale? Să aduc aminte cine e la maneta prea curatului și uscatului CSM? Unsurosul Dumbravă? Finally, și eu sunt o persoană privată, aidoma fostului președinte. Dacă eu, în calitate de persoană privată, voi spune ceva ce le va zgâria timpanele justițiarilor mioritici, înseamnă că afectez credibilitatea justiției, iar Inspecția Judiciară musai să se sesizeze? Și vă rog, nu-mi răstălmăciți spusele cu explicații de genul celor de la A3 sau ale altora care susțin că nu se cade să spună ce-l taie capul și că-și dinamitează mandatele prin ultimele ziceri. Nu despre asta este vorba. În propoziție este vorba EXCLUSIV despre CSM vs. Băsescu (în calitatea lui de persoană PRIVATĂ), care Băsescu, benefeciar și el al libertății de expresie, are dreptul să vorbească liber. Bonus: dacă eu aș zice despre Dumbravă că e un lingău nenorocit, despre Lupașcu, ăla de a vrut să-l scape pe Varan la Curtea de Apel, că e o jigodie, iar despre Nițu că-i un țărănoi pupincurist cu meclă de tractorist ceaușist, musai să se sesizeze CSM?

    • Reply
      Nicolae
      11 aprilie 2015 at 10:18

      Da, este o persoană privată, care poate să spună ce vrea despre cine vrea. Problema cea mai mare a tuturor este conținutul memoriei lui Băsescu.

      • Reply
        LPC
        11 aprilie 2015 at 15:00

        Vorbeste in numele tau , pe care ”tuturor ” reprezinti ? Continutul memoriei lui BASESCU nu e de la latrinele Varanosecuriste ! Este de departe cel mai bun politician !

      • Reply
        L
        11 aprilie 2015 at 21:00

        Zau? Dar, oare, continutul memoriei tale care e si cam cat e? Problema e doar a ta si a fanilor latrinelor tv, nu a tuturor. Pricepi? Daca dumneata te faci ca nu vezi sau nu intelegi lucrurile bune realizate de Traian Basescu, asta e problema ta. Mai lasa-ne.

    • Reply
      ana
      11 aprilie 2015 at 10:57

      Felicitari pt curaj. Bravo Catalin! B1a pirdut un jurnalist adevarat. Daca pleaca si Sabin Orcan, B1 va mai pierde un telespectator fidel. Sarbatori fericite!

    • Reply
      mariana
      11 aprilie 2015 at 13:00

      Cu disertatia pe care ai facut-o precis ai sa iei un „Oscar stiintific”.

    • Reply
      catalin88
      11 aprilie 2015 at 13:59

      bun comentariul. fac eu lumina. frustratii care striga ca basescu i-a tradat nu au fost niciodata basisti. sau au fost basisti de conjunctura. da bine sa faci pe intelectualul lui basescu. acum s-a schimbat jupanul de la cotroceni. si baietii o vireaza discret sau nu. au nevoie de o motivatie de ochii lumii. adica tradarea lui base.subscriu si eu la bonusul tau.

  • Reply
    Urmuz
    11 aprilie 2015 at 2:43

    Nu ai deloc deptate. Basescu e de cel putin 10 ani intr-un razbo cu gasca „cealalta” de fosti securisti. Sistemul creat de el a fost conceput ca sa-i tina cuminti pe ailalti, si in ultima instanta sa poata fi asmutit precum jihad, kamikaze etc, ca sa scape el.
    Problema e ca nu a calculat bine (si nici nu avea cum) ce s-ar putea intampla daca masina dezvolta constiinta 😉

    • Reply
      L
      11 aprilie 2015 at 21:10

      Asta e opinia ta. Basescu niciodata n-a facut parte din vreo gasca de securisti. Faptul ca a ramas aproape singur, inconjurat doar de cativa simpatizanti sinceri, asta e o dovada ca n-a facut parte din nici o gasca. Bati campii. Si am si alte argumente. Omul asta s-a luptat cu sistemul ticalosit. Tu de ce naiba crezi ca s-a incercat lichidarea sa politica cu atata sarg si de atatea ori de catre o clasa politica in cvasitotalitate profund corupta?

  • Reply
    Adi
    11 aprilie 2015 at 4:53

    Sa nu ne facem iluzii! Justitia lucreaza in Romania deoarece „cineva” doreste acest lucru. Iar politicienii romani nu se mai pot opune.
    Evident ca cei care au puterea temporar nu sunt luati la „tubulatura”. Vedem acum ca si ai lui Basescu au fost protejati. Cred ca este deasupra oricarui dubiu acest lucru.
    O sa ii vina si rindul lui Ponta. Chiar daca mai rezista anul acesta, nu cred ca in 2016 o sa mai fie PM. Si atunci o sa vedem cum el si multi din apropiatii lui o sa defileze pe la DNA…
    Singura necunoscuta inca, chiar sunt procurorii DNA si barosanii de la SRI fara de pata? La cum merg lucrurile in RO am oarece indoieli. Deja exista acuzatii (deocamdata emise doar de jurnalisti) pentru un important personaj din DNA. Daca in urmatoarele zile nu se va solutiona acest caz in mod neechvoc, putem incepe sa avem dubii…

  • Reply
    moshu49
    11 aprilie 2015 at 5:37

    mi-am reamintit mişeleasca „grevă” a judecătorilor din 2009 cu Costiniu-Pivniceru-Bărbulescu prim soliste.
    dacă Băse nu avea abilitatea să le domolească pe astea, nu făcea mare lucru cu Macovei-Morar-Kovesi & Stanciu.
    ca pensionar cuman hîrşit garantez că de gura lui Băse (nu l-am votat vreo dat!) nu se scapă nici din „beciul domnesc”.
    ps: mă surprinde că nu-l deranjează tăcerea asurzitoare de la Cotroceni 😉

  • Reply
    vio
    11 aprilie 2015 at 6:32

    Excelenta analiza! Catalin, ne pare rau ca nu te mai vedem la tv.

  • Reply
    Elena
    11 aprilie 2015 at 6:56

    Basescu nu este o persoana privata oarecare, ci o persoana privata privilegiata. Nu numai ca are dreptul sa se exprime liber, ca oricare dintre noi, dar are obligatia, pe care observ cu satisfactie ca se achita cu responsabilitate, de a semnala derapajele. Si o face in stilul propriu, deschis, programat si apasat, asumandu-si o data in plus oprobriul public al fostilor basisti de fatada.
    Un basist adevarat l-ar intelege pe Basescu si ar merge alaturi de el, i-ar intelege responsabilitatea de a arata ca statul de drept, pe care a incercat, folosindu-se de toate mijloacele posibile si imposibile, sa-l puna pe picioare, risca sa se transforme intr-un stat de forta. O forta fara o directie unitara, o forta care lasa sa se vada o lupta intestina intre gruparile mafiote din subteranele puterii. Din aceasta lupta in care se omoara intre ei, zice-se in numele anticoruptiei, noi, oamenii de pe zebra, nu vom avea de castigat nimic. Satisfactia de a-i vedea arestati valoreaza cam cat o ceapa degerata, daca banii furati nu sunt luati inapoi.
    E singura voce autorizata si, din pacate, putin sustinuta de o farama din populatie, care incearca sa ne arate in ce pericol enorm traim cu o conducere a tarii total iresponsabila, Iohannis si Ponta, Tariceanu si Zgonea.
    Eu vad ca o luam intr-o directie mai periculoasa decat acum 11 ani, cu atat mai mult cu cat lumea din jurul nostru se inflameaza pe zi ce trece.
    Cine sa ne apere, cine sa ne conduca, cine sa ne mobilizeze?
    Basescu, dupa parerea multora, nu numai formal, dar si informal, este NUMAI o persoana privata.
    Ce bine ar fi fost daca Basescu ar fi avut grija sa-si creasca un urmas credibil!

  • Reply
    dana
    11 aprilie 2015 at 8:26

    n-ai inteles nimic din datu’ afara de la b1….

    • Reply
      L
      11 aprilie 2015 at 21:12

      Dana Grecu? Asta e numele tau real? Hai, pa! Plimba tigaia la alta masa.

    • Reply
      ion
      13 aprilie 2015 at 9:15

      esti cumva nevasta lui bombonel?

  • Reply
    lmihai
    11 aprilie 2015 at 8:53

    Subscriu oscar!

  • Reply
    pam pam
    11 aprilie 2015 at 10:00

    Bravo Catalin ,

  • Reply
    Mihaela
    11 aprilie 2015 at 11:35

    Intru totul de acord cu dvs. mai ales in ceea ce priveste marii deontologi ai neamului. Mie de ei mi-e tare, tare, sila. Uite asa pot ei micutii, aproape sa nici nu mai aminteasca nicidecum sa mai si dezavueze ororile lui Ponta si al sau guvern „cel mai cinstit”. Asa au facut si in timpul guvernarii taricene. Tariceanu a guvernat sub tacerea lor aproape totala. Ei cica „erau” cu Basescu. Despre guvernarea lui Tariceanu, ceva de rau, aproape nimic. Bleah !
    Totusi, spui cinstit, din inima, cu nesat, dle. Prisacariu (ptiu, ptiu, sa nu-mi fie de deochi, v-am scris corect scris numele) 🙂
    Ii vreau umiliti pe hotii patriei. DA ! DA ! DA ! Sunt neam prost. Vreau sa-i vad cu catuse la televizor. DA ! Macar atat. Sa-i vad umiliti. Pentru ca dorinta mea de a-i sti saraci (n-as avea nevoie sa-i vad) dupa ce li s-a confiscat TOT ce au furat, n-o sa mi se indeplineasca. Asa ca-i vreau umiliti asa cum ne-au umilit si ei pe noi cand ne praduiau si inca ne mai praduiesc ca-n codru.
    Eu, una, n-am sa-i pot separa niciodata pe cei doi, Monica Macovei si Traian Basescu pe care-i socot artizanii JUSTITIEI pe care o vedem azi. Regret ca li s-au despartit drumurile. Sper ca istoria le va da amandurora onorurile ce li se cuvin.
    PASTE LINISTIT ! Cu lumina si tihna in suflet,alaturi ce cei ce va sunt dragi !
    p.s.
    Desi nu prea sunt de acord cu ce spune azi Traian Basescu (din ce cauza, am spus mai sus) l-as mai vota daca ar fi posibil inca o data, si inca o data, si inca odata.
    NU ! Numai pentru bucuria pe care o am cand ii vad pe talharii astia umiliti cu binecuvenitele catuse ci si pentru axa Londra-Washington. DA ! 10 mandate i-as mai da, daca ar fi posibil.

  • Reply
    virgilius
    11 aprilie 2015 at 11:36

    Toţi sunt jmekeri sau vor fi jmekeri atât cât li se va pemite. Este o axiomă, nu încercaţi să demonstraţi contrariul. În plus, merge aplicată oricărui subiect de drept 🙂 . P.S. În România, nimic nu se întâmplă aleatoriu, nu este rodul hazardului – principiul elementar care guvernează universul nostru – totul poate fi anticipat şi controlat atunci când, astfel după cum şeful sistemului zicea, au fost create instituţii formidabil de puternice, care, din păcate, nu au lesă civilă. Ştie el bosu’ ce ştie, pentru că, atunci când a văzut justiţia dezbrăcată, în intimitate, a dobândit toate atuurile pentru a fi credibil atunci când ne anunţă şi pe noi dacă „e bună” sau nu.

  • Reply
    virgilius
    11 aprilie 2015 at 11:54

    Şi încă ceva: nu mai visa cu ochii deschişi că o să-l salte pe Viorel în timp ce e pe funcţie. Exclus. De ce? Singura explicaţie lumească la care mintea mea are acces e următoarea: aşa cum procurorii nu au acces la interceptarea comunicaţiilor Preşedintelui, primului ministru, preşedinţilor celor două camere ale Parlamentului, datorită faptului că sunt secretizate de STS, aşa niciun demnitar dintre cei anterior enumeraţi nu vor fi săltaţi direct din funcţii. Se va aştepta momentul potrivit. Bănuiesc că este vorba ori despre o cutumă, ori despre vreun principiu militar. P.S. Nu uita un lucru Cătă lin tată: Băse, la un moment dat, imediat după încetarea mandatului, a zis aşa, citez extrem de aproape de original: „nimeni, niciodată, nu va afla (sau nu voi dezvălui) ce s-a discutat în biroul meu”. Asta ţie ce îţi spune? – adu-ţi aminte de celebra frază din rechizitoriul lui Duicu cu traficul de influenţă din biroul premierului: procurorii au presupus ce s-a întâmplat mai departe de anticameră, pentru că doar până în anticameră au avut acces (urmărind telefonul lui Duicu). În legătură cu acest aspect, nu ai curaj dacă nu întrebi public dacă procurorii au acces la comunicaţiile securizate de sts ale demnitarilor anterior menţionaţi 🙂

  • Reply
    virgilius
    11 aprilie 2015 at 12:01

    Şi ca să închei: atunci când Viorel este păzit fizic de SPP, când comunicaţiile sale sunt ultra-securizate de STS şi atunci când spiritul lui este pieptănat şi coafat de SRI, cum crezi tu că un biet procuror poate sparge toate aceste bariere pentru a îi aşterne pe încheieturi o superbă pereche de brăţări tradiţionale româneşti?

  • Reply
    JULES VERNE
    11 aprilie 2015 at 12:13

    da , ma gandesc ca dupa zece ani de domnie ai lui nastase ( 0049 pentru avizati ) ar fi urmat sigur alti zece ai lui puie monta etc .
    o splendoare !

  • Reply
    Serban Serban
    11 aprilie 2015 at 12:16

    Domnule Catalin Prisacaru
    V-am apreciat pozitia în emisiunile la B1tv si va urez Paste fericit.
    1. Am fost „basist”, nu mai sunt, m-am lepadat de Satana, deci sunt „frustrat”, dar sunt si eu persoana privata, am drepturi.
    2. Romania nu a fost salvata de o „social-democratie cu accente comuniste nord-coreene” de catre Basescu ci de bunul simt al poporului român care l-a votat împotriva unui om rau ca A.Nastase. Insa în 2010 votul a fost la limita, traiasca diaspora, am ales raul cel mai mic.
    3. Reamintesc ca poporul român a dat dovada de luciditate si în noiembrie 2014.
    4. Pe timpul acestor mandate Traian Basescu a deblocat justitia si s-a aratat dusmanul aprig al hotilor si coruptilor.
    5. Pentru aceasta pozitie de consolidare a statului de drept, Traian Basescu si-a câstigat o imensa popularitate care l-a protejat împotriva unui parlament ostil.
    6. Tot bunul popor român l-a readus la Cotroceni dupa doua suspendari.
    7. Basescu a declarat comunismul sistem criminal dar care a ramas o declaratie de principiu fara ecoul sperat.
    8. Nu a durat mult timp si vanitatea l-a învins, si a marginalizat toti intelectualii care i-au fost apropiati.
    9. Totusi Traian Basescu a fost si samânta de scandal, a avut manifestari mitocanesti în spatiul public, probabil din ignorata a jignit gratuit si pe fostul Rege al României, ostentativ si-a aratat prietenia cu bastarzii familiei Regale.
    10. A insultat jurnalisti, iar pe vremea când a fost ministru în guvernul Ciorbea, a declansat o criza politica umilitoare pentru coalitia de guvernare. A refuzat pur si simplu sa-si respecte demisia anuntata public. Lipsa lui de consecventa a fost cunoscuta si pe perioada când a fost primarul Bucurestiului.
    11. La ora actuala ataca furibund institutiile Statului Român, face speculatii si declaratii antijustitie.
    12. Nu va dura mult si va întinde mâna fostilor dusmani de moarte, Ponta si Voiculescu cu scopul sa-l saboteze pe Klaus Iohannis si pe Laura Codruta Kovesi, etc.
    13.Cineva subventioneaza postul B1 si mercenarii lui.
    14. Sunt un cetatean de rând si-mi permit sa-mi schimb opiniile gresite pe care le-am avut ani de zile în favoarea acestui odios Traian Basescu, care azi distruge tot ce a facut. Cauza ? Probabil sa se apere pe sine … (sic).
    15. Nu am nici o consiteratie fata de Victor Ponta dar îmi pun speranta în bunul simt al românilor si în seriozitatea presedintelui Klaus Iohannis.
    Oare iarasi ma însel ?

    • Reply
      L
      11 aprilie 2015 at 21:15

      N-ai fost niciodata „basist”, impostorule! Stim cine esti, nu te mai da dupa cires… Esti doar un scabros cu mansarda dereglata iremediabil si un fanatic fan al securismului de moda Dan Voiculescu.

    • Reply
      valll
      12 aprilie 2015 at 17:27

      Aveti dreptate, Serban Serban, faceti o analiza aproape perfecta. Nu am fost un „basist”, dar l-am aparat intotdeauna, deoarece cei care il atacau mereu au fost niste odiosi. Asa ca, fara sa fie cavalerul dreptatii, parea, prin contrast. A facut si lucruri bune, dar nu atatea cate se puteau face in cei zece ani.
      Comportarea de acum imi intareste ce incepusem sa inteleg inca din timpul mandatului sau: Traian Basescu a fost foarte impotriva coruptiei altora, dar nu la fel de intolerant cu coruptia din apropierea lui. Eba, Elena, Nana, atitudinea fata de intelectuali, fata de M Macovei, covorul rosu de la PMP, au fost niste semnale foarte serioase, iar vehementa de acum e cam stridenta.

  • Reply
    Eugen
    11 aprilie 2015 at 13:51

    Cât de prost sã fii sã-ti sapi singur groapa?

  • Reply
    valexandru
    11 aprilie 2015 at 15:04

    Am ajuns pe pagina dvs printr-un link dat de un prieten. Adica, nu va citesc de regula. O voi face.
    Mie mi-a conevnit Basescu si nu am niciun regret.
    M-a invatat Constitutia prin cele 2 suspendari in care a luptat cu spatele la perete.
    Acum vreau sa ma invete justitie cu respectarea drepturilor omului pentru ca este liber de ingradirile Constitutiei si, sigur, o va face.
    In rest se pot revolta cati si cum vor, inclusiv „intelectualii” precum Andreea Pora et co. sau fostii coechiperi precum Monica Macovei.
    N-au inteles ce efort si dedicatie iti trebuie sa misti din loc un stat intepenit.
    Basescu are dreptate si argumentul principal a venit ieri : Elena Udrea mai sta in preventiv pentru ca procurorii „mai cauta dovezi”. Da, sunt toti pe aceeasi baricada, pentru motive diferite.
    Si, da, Basescu are dreptate, nu este bine asa.
    Eu vreau ca Elena Undrea sa fie trimnisa in judecata.
    M-am saturat de spectacolul justitiei in timp ce se intampa lucruri pe care nu le inteleg.

  • Reply
    LPC
    11 aprilie 2015 at 15:05

    Vorbeste in numele tau , pe care ”tuturor ” reprezinti ? Continutul memoriei lui BASESCU nu e de la latrinele Varanosecuriste ! Este de departe cel mai bun politician !

  • Reply
    Despre Justiție și Băsescu | Sau despre cum avem Justiție exclusiv datorită lui Băsescu |
    11 aprilie 2015 at 16:10

    […] sursa: prisacariu.ro […]

  • Reply
    Despre Justiție și Băsescu | Sau despre cum avem Justiție exclusiv datorită lui Băsescu - Stiri Presa Online
    11 aprilie 2015 at 16:26

    […] sursa: prisacariu.ro […]

  • Reply
    Andrei Mihai
    11 aprilie 2015 at 17:13

    Buna ziua! Eu cred ca trebuie sa fie aparata evolutia justitiei ajutand-ul pe Basescu , si daca se vor ivi situatii, chiar si impotriva lui.

  • Reply
    Doroftei Ilie-Tirgu Mures
    11 aprilie 2015 at 18:12

    Pentru inceput, nu trebuie confundata epoca Ceausescu cu COMUNISMUL ! Oameni buni, Ceausescu nu a facut comunism ci un soi de totalitarism, o tranzitie spre comunism, dar nu comunism. Cu toate acestea, el ramane un erou al neamului !
    Desigur, Basescu este un ticalos jegos si ceea ce ma supara e ca nu s-a reusit rasturnarea acestui ipochimen inainte de a i se sfarsi mandatul. Nu s-a reusit fiindca nu am avut oameni adevarati, ci doar niste biete imitatii de barbati !
    Despre Ponta si ceilalti nu spun decat ca sunt penali si ei !!

  • Reply
    L
    11 aprilie 2015 at 20:00

    Cataline, ai din partea mea (daca conteaza asta) un ZECE cu plus pentru comentariu. Sunt in acord total cu ceea ce afirmi. As mai adauga doar ca mi-e sila si scarba profunda de toti acei asa zisii fosti „basisti”, cei care il injura astazi copios, uitand ca fara Basescu tara asta era ingropata de-a binelea. Niste fatarnici dezgustatori. Sa ne explice toti acestia de ce Gunoimonta este ocolit de DNA, desi foarte multe fire ale coruptiei duc direct catre acesta. Sa ne explice cine si care anume sunt motivele pentru care Gunoimonta nu este nici macar luat la intrebari de catre DNA. Sa ne explice si de Lulutza ne minte in fata ca Gunoimonta nu are nici o calitate in nici un dosar intocmit de DNA, atata vreme cat chiar institutia pe care o conduce a emis un comunicat oficial acum ceva vreme, comunicat prin care ne aducea la cunostinta faptul ca Gunoimonta apare in doua dosare ale DNA conexate la dosarul Sova-Turceni-Rovinari. De ce Gunoimonta beneficiaza de protectie?
    Paste fericit, Cataline! Sa fii sanatos!

  • Reply
    Nea
    11 aprilie 2015 at 21:37

    În afară de numirea Monicăi Macovei, a mai făcut ceva mai puțin cunoscut (dar ușor de verificat în Monitorul Oficial) pentru justiție. Până prin 2012 a semnat în draci decrete de numire a unor judecători normali, primenind pleava lăsată moștenire de Ceaușescu și Iliescu.

  • Reply
    aurelia
    11 aprilie 2015 at 22:15

    Felicitari pentru articol.Va astept sa reveniti cat mai repede pe sticla.PASTE FERICIT! O pensionara care a urmarit emisiunile dumneavoastra.

  • Reply
    L
    12 aprilie 2015 at 12:24

    ? Comentariile mele au fost sterse?

  • Reply
    Despre Justiție și Băsescu. Sau despre cum avem Justiție exclusiv datorită lui Băsescu - Pe Bloguri
    13 aprilie 2015 at 12:28

    […] Sursa […]

  • Reply
    FRANK ZAPA(KING)
    13 aprilie 2015 at 17:23

    Hai sa incep asa,DUPA INVIEREA MINTUITORULUI, astept revenirea ta pe scena publica,dle. PRISECARIU.
    Serile ,fara emisiunile tale sunt cam anoste,avind in vedere ca din ce in ce mai putini jurnalisti si patroni de presa si tv sunt dispusi sa lase libertatea de exprimare in coordonatele unei lumi libere.
    Nu voi spune deocamdata mai multe,voi constata ca ,MAMA INCHIZITIEI ANTIBASISTE,ANDREEA PORA,A REUSIT CEEA CE NU MI-AS FI IMAGINAT NICIODATA:
    scrie gratis ,facind apostolat pt DAN VOICULESCU,EA REINVENTIND UN ALT FEL DE DOSAR TELEPATIA……
    Cum/???????,iata cum:
    Andreea PORA ne spune ca LIVIA STANCIU SI LAURA CODRUTA KOVESY SUNT FAR’DE PRIHANA.
    Bon,daca asa este intreb,cum se face ca ONOR JUSTITIA IN FRUNTE CU dna. STANCIU INGHITE GALUSTELE LUI GEOGE COPOS SI GHEORGHE BECALII.
    Primul scrie in 400 de zile 5 carti.
    C.S.M. DNA,I.C.C.J. se lupta cu eliberatorul lor,pt ca a indraznit ca simplu cetatean sa aibe pareri contrare cu D.N.A. dar cu BANDITISMUL,CORUPTIA DIN JUSTITIE……………..INCHID OCHII.
    Cum se face ca DAN TAPALAGA,PORA,MONICA MACOVEI NU VAD NU AUD,si nu comenteaza????????????/
    Asadar PORA ET.CO au ajuns sa fie de partea ticalosilor patentati.Miine poimiine ma astept sa spuna ca dosarele lui VOICULESCU sau facut la comanda lui BASESCU,pt ca nu-i asa,atunci doamna CODRUTA ERA SUPUSA LUI BASESCU…….
    Si mai spun ceva-OARE DANIEL MORAR A FOST CU ADEVARAT SEF LA D.N.A???????
    Daca e sa o credem pe doamna CODRUTA………….omul ala nici nu a trecut pe acolo………..

  • Reply
    Mihaela
    14 aprilie 2015 at 11:02

    V-am urmarit cu atentie si consecventa : rationamentele jurnalistice sunt super argumentate ; chiar am vrut sa marchez ; continuati ! Sunteti printre putinii care mai merita urmariti , printre ” crecile ciresiului” prezidentialo- helvigo -danoisto
    Hai Kamikazeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *