Drumurile Naționale i-au plătit lui Bogdan Chirieac 72.000 de lei pentru șase articole pozitive

Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a publicat pe 23 mai 2019 un anunț de achiziție a unor servicii pentru promovarea și maximizarea vizibilității companiei a căror valoare a fost estimată la 72.000 lei. În aceeași zi, contractul a fost adjudecat de firma DC News Media Group, controlată de Bogdan Chirieac.
Conform anunțului de pe SEAP, se dorea „brand-uirea campaniei cu sigla CNAIR – CAMPANIE SUSȚINUTĂ DE CNAIR, pe toata durata de derulare, realizarea unor articole de informare: 6 articole în total, despre situația actuală din Romania în ceea ce privește educația rutieră, modelul altor țări și vidurile legislative – realizarea unui sondaj de opinie printre cititorii Prestatorului referitor la necesitatea realizării unor programe speciale de educatie rutieră”. Ulterior, sondajul urma să fie transpus într-un material de presă și publicat pe site-ul dcnews.ro, împreună cu o dezbatere pe acest subiect.
Alte informații pe subiect, aici.

You May also Like...

Tudorele, cu ce te șantajează PSD?
24 octombrie 2017
Ponta îl cunoaște pe Claudiu Florică: o fundație înființată de premier a fost sponsorizată de Fujitsu Siemens
28 octombrie 2014
Asociația "Dăruiește viața", care construiește un spital, a fost blocată de Finanțe: nu mai poate primi sponsorizări de la companii
9 aprilie 2019
1 Comment

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *