E oficial: Catavencu SA cere falimentul

Joi, 11 martie, Catavencu SA a depus la Tribunalul Bucuresti cererea de faliment. Marti, 16 martie, se judeca primul termen, pe fond. Ca un blogger ce am ajuns, ar trebui sa-i dau o leapsa lui Dragos Stanca, directorul general al Catavencu SA: ce faci de falimentul asta, Dragos? Dar inca astept raspunsul la intrebarea asta.

You May also Like...

Tragedia prostiei, furtului și nesimțirii marca Ponta la Educație
2 iulie 2013
Kamikaze si pe twitter
9 martie 2010
Intrarea delegațiilor la Olimpiada de la București din 2020 se va face pe autostrada suspendată
18 decembrie 2010
37 Comments
  • Reply
    Caţavencu S.A. în faliment? » zoso.ro
    14 martie 2010 at 16:49

    […] cand scriibest postsgoodies « cum se parcheşte corect Caţavencu S.A. în faliment? (de aici)Cine va trage foloasele şi ponoasele de pe urma acestei mişcări? În afară de Vântu şi […]

  • Reply
    Catavencu SA isi cere insolventa, Sorin Enache si Dragos Stanca sustin ca e vorba doar despre reorganizare | Telepedia
    14 martie 2010 at 20:11

    […] de declansare a procedurii de insolventa, primul termen de judecata fiind 16 martie, potrivit blogului lui Catalin Prisacariu. Contactat de HotNews.ro, Sorin Enache, directorul general al grupului […]

  • Reply
    Lu
    14 martie 2010 at 21:06

    Cătălin dragă,
    de la o veche fană cațavencă și viitoare kamikaze, am și eu o rugăminte: scrie cu diacritice!
    Platforma wordpress o permite (dacă io pot, și tu poți) și-n plus te va scoate din încurcătură când vei scrie despre: țațe cu țâțe, țepari tot de-o teapă, un tată care vrea țâță (nu știu de la cine, voi vă ocupați cu investigațiile), câte câțe (bibilici, pe oltenește) are Geoană la Dăbuleni, și nu îmi mai vin acu în cap, dar dacă ții neapărat, mă gândesc și revin!
    Hai cu diacritice!

    • Reply
      prisacariu
      14 martie 2010 at 21:46

      promit, saru’ mina!

      • Reply
        Eu Insumi
        14 martie 2010 at 22:26

        bine, bre.. a trebuit sa-ti ceara o domnisoara ca sa te convingi si tu sa intri in rind cu lumea 😛

        • Reply
          prisacariu
          14 martie 2010 at 22:39

          Eu Insumi: pai, ea m-a convins pentru ca a fost prima care a cerut:)

          • baby jane
            15 martie 2010 at 9:32

            bre, da stiu ca starnesti pasiuni. se paruie electronic doamnele bine pentru atentia ta. sigur n-ai probleme cu doamna prise?
            oricum, ie de bine, daca nu iese cu kamikaze e clar, ai fata de teveu. Ia, cauta o oglinda, uita-te in ea, si zi…. „din dragoste, bre” si fa o mutra de dandy (adica incearca sa pari muuuuuuuult mai putin inteligent decat esti).

          • prisacariu
            15 martie 2010 at 10:44

            da’ de unde, doamnele isi disputa idei, normal. iar tv-ul minte, toata lumea stie asta

  • Reply
    andrada
    14 martie 2010 at 21:55

    te grabesti ca fata mare la maritat si nu prea le ai cu nuantele si sunt multe nuante
    http://www.tolo.ro/2010/03/14/catavencu-sa-intra-in-reorganizare-administrativa-revista-merge-inainte/

    • Reply
      prisacariu
      14 martie 2010 at 22:39

      andrada draga, de acolo vin, cunosc toate nuantele:)). crede-ma. o sa postez mai tirziu un comentariu al lui dragos stanca („decit” directorul general al catavencu sa), care nu exclude falimentul.

  • Reply
    Catavencu SA isi cere insolventa, Sorin Enache si Dragos Stanca sustin ca e vorba doar despre reorganizare
    14 martie 2010 at 22:14

    […] de declansare a procedurii de insolventa, primul termen de judecata fiind 16 martie, potrivit blogului lui Catalin Prisacariu. Contactat de HotNews.ro, Sorin Enache, directorul general al grupului […]

  • Reply
    Costel Așomeriței
    14 martie 2010 at 22:25

    O să rămană Vantu fără nimic dar „specialiștii” Sorin Enache si Dragoș Stanca tot o să continue sa dea comunicate stiințifice. „Stiți, nimicul Realitatea-Cațavencu nu e chiar un nimic obisnuit precum pare din exterior. Este un grup de nimicuri independente organizate pe divizii de nimic care compun un mare grup de nimic absolut”

  • Reply
    andrada
    15 martie 2010 at 0:10

    Este cea mai facila procedura pentru orice agent economic ca sa-si rezolve problemele si sa obtina ragazul pentru tipul de redresare pe care-l doreste.da,falimentul pe print nu este exclus,dar revista nu va disparea online.deci vorbim de nuante :))

    • Reply
      prisacariu
      15 martie 2010 at 0:16

      a, gata, m-am linistit, acum ca mi-ai spus ca nu va disparea online:D. pfiuuuu

  • Reply
    Falimentul Catavencu SA, doar o “redimensionare a numarului de joburi” « prisacariu
    15 martie 2010 at 0:14

    […] prisacariu blog de kamikaze « E oficial: Catavencu SA cere falimentul […]

  • Reply
    andrada
    15 martie 2010 at 0:28

    pai vad ca esti cam nelinistit.sunt dezamagita sa vad ca ti ai facut blog ca sa intorci pe toate fetele ce e in trustul RC.se poate?credeam ca poti mai mult.crezi ca asta e presa?adica atacuri intre presa cu si despre presa?

    • Reply
      prisacariu
      15 martie 2010 at 0:33

      andrada draga, atunci cind presa inseamna doar un instrument pe care patronul il foloseste ca sa-si faca afacerile cu statul (si nu numai), ma intereseaza. stii de ce? pentru ca afacerile alea, proaste pentru stat, sint proaste si pentru tine, cetatean al statului. poti sa nu fii de acord cu ce zic, dar asta nu face povestea mai putin adevarata. iar daca tii asa mult la presa, citeste „kamikaze”, asta e doar un blog:)

  • Reply
    Catavencu SA isi cere insolventa, Sorin Enache si Dragos Stanca sustin ca e vorba doar despre reorganizare | Webtrafic News
    15 martie 2010 at 0:42

    […] de declansare a procedurii de insolventa, primul termen de judecata fiind 16 martie, potrivit blogului lui Catalin Prisacariu. Contactat de HotNews.ro, Sorin Enache, directorul general al grupului […]

  • Reply
    andrada
    15 martie 2010 at 0:44

    haha.nu te credeam naiv.nu poti vinde asemenea povesti pe care nici tu nu le crezi.se poate?toti o fac,fara exceptie.toti au afaceri cu statul si nu numai la noi.legaturile dintre privat si public,interese etc e o normalitate.diferenta este ca aia din afara mai dau si ceva la popor,dar nu poti vorbi de interese ca si cum astea sunt o gaselinta doar a unuia.tu ai o vendetta cu vantu si se vede.cu ce ma incanta pe mine daca unu e demonizat in exces si restul sunt bine mersi?cu nimic mai ales ca toti au legaturi.deci nu mai vinde povesti.vantu in exces nu ti face bine :))

    • Reply
      prisacariu
      15 martie 2010 at 0:45

      imi cer scuze pentru naivitate, te rog frumos sa ma ierti:)))

  • Reply
    andrada
    15 martie 2010 at 0:52

    nu te iert pt ca incerci vinzi naivitate :))).eh,nuantele astea

    • Reply
      prisacariu
      15 martie 2010 at 0:54

      nu stiu cum o sa traiesc cu asta:D:D:D

  • Reply
    andrada
    15 martie 2010 at 0:55

    sunt sigura ca poti :)))ai niste interese noi de aparat.ai treaba :)))

    • Reply
      prisacariu
      15 martie 2010 at 1:01

      exact. dar nu ale patronului. ah, ce-mi plac mie anonimii astia de pe net…

    • Reply
      Lu
      15 martie 2010 at 1:07

      andrada draga,
      da’ matale ale cui interese le ai de apărat? Caută nițeluș pe net și ai să afli că Reuters a cerut falimentul Realitatea Tv. Crezi ca la Cațavencu e ordinea de pe lume prin balanțele de plăți? mai ia o pauză, că s-a sunat de nani.

  • Reply
    andrada
    15 martie 2010 at 1:12

    esti cumva catelusa lu? :))da tu draga pe ale cui le aperi? :)).eu am doar oroare de demonizari si de specimene ca tine?ura asta.brr

    • Reply
      Lu
      15 martie 2010 at 1:32

      cred că ai memoria cam scurtă. Tocmai ce l-ai acuzat pe Cătălin că are „interese noi” de apărat. Adică nu idei, idealuri, libertate de exprimare, ci interese. Cat despre modul tău penibil de a replica, nu consider că e cazul să răspund, deoarece cu tâmpiții agresivi nu are rost să intri în polemici. Drept pentru care, I rest my case, și în cazul în care mai ai idei „inteligente”, nu, nu-l cunosc pe Cătălin decât din revistă și mi-e simpatică insurgența lor. Atât.

  • Reply
    andrada
    15 martie 2010 at 2:13

    esti haioasa,dar pacat ca nu te duce mintea.te ai bagat ca musca in lapte si agresiva esti tu :).n am specificat ce interese ,dar chestia asta e prea grea pt tine.draguta, nu m am adresat tie,ci tu mie.deci eu iti dau pas.insurgenta?haha.suntem tara in care presa e contra presa, intr o societate deja tembelizata,toti contra si in razboaie de guerilla.fiecare se bate cu pumnul in piept ca curat, cand de fapt nu exista curat.nu mi te mai adresa cand esti pe langa subiect si adora pe cine vrei,micuta agresiva care trimte oamenii la culcare

  • Reply
    Catavencu SA isi cere insolventa, Sorin Enache si Dragos Stanca sustin ca e vorba doar despre reorganizare – 10982th Edition « RP stiri
    15 martie 2010 at 7:37

    […] de declansare a procedurii de insolventa, primul termen de judecata fiind 16 martie, potrivit blogului lui Catalin Prisacariu. Contactat de HotNews.ro, Sorin Enache, directorul general al grupului […]

  • Reply
    baby jane
    15 martie 2010 at 8:58

    prise te-a suparat andrada? s-o trag de codite?
    isi traieste si omu viata duminica si cand ajunge luni la munca cu cafeaua-n nas ce vede. pac! scandal, milioane de comentarii. diacritice (…. urasc diacriticele din cauza lor am luat un 6 in loc de 10 la geogra), faliment.
    On-topic: pe mine ma incearca un regret cu privire la AC. E adevarat ca it ain’t over till the fat lady sings da’ parca se aud niste arii de opera tragica.
    Banuiesc ca astea sunt riscurile cand esti corporate. esti incatusat de barca si te scufunzi odata cu ea. pacat…

  • Reply
    Catavencu SA isi cere insolventa, Sorin Enache si Dragos Stanca sustin ca e vorba doar despre reorganizare | Flux Stiri | Ultimele Stiri | Ultima Ora
    15 martie 2010 at 12:20

    […] de declansare a procedurii de insolventa, primul termen de judecata fiind 16 martie, potrivit blogului lui Catalin Prisacariu. Contactat de HotNews.ro, Sorin Enache, directorul general al grupului […]

  • Reply
    o alta cititoare
    15 martie 2010 at 14:48

    prisacariu, ce-i cu paruiala asta aici? eu zic sa iei masuri pana nu scapa treburile de sub control. in plus, asta nu-i subiect. mare branza…probabil mai crapa un ziar. more room for kmkz. lasa mahalageala si vezi-ti de ograda ta acuma. o investigatie, o scriitura, ceva interesant… am asteptari mari

  • Reply
    Felix-Gabriel Lefter
    15 martie 2010 at 22:24

    Caţavencu e un brand prea mare ca să moară. Cel mai probabil e vorba de o mică portiţă de evaziune fiscală… Şi ce dacă? S-au mai văzut păsări Phoenix:)

  • Reply
    Fiscul isi ia leapsa astazi in falimentul Catavencu SA? | Urban Iulian
    17 martie 2010 at 9:47

    […] , Catalin Priscariu anunta depunerea cererii de insolventa de catre Catavencu SA  [ vezi aici  http://prisacariu.wordpress.com/2010/03/14/e-oficial-catavencu-sa-cere-falimentul/ ] iar astazi marti 16 martie 2010 cererea se va judeca in regim de urgenta de catre Tribunalul […]

  • Reply
    ravena53
    17 martie 2010 at 11:15

    Nu stiu daca e adevarat ,dar cam asa se intimpla cind nu faci de cit sa rizi de unii si altii si sa iti bati joc de toata lumea ,ca si cind tu ai fi atotstiutor.Nu mi a placut nicicind sa rid de altii si nu sunt de acord sa faci asa ceva si nu ii aprob pe cei care se dau mari reporteri sau comentatori din ziua de azi si se stiu la orice domeniu de activitate chiar daca uneori nu stiu despre ce e vorba in prop[ozitie ei sunt prezenti.

  • Reply
    Manuela B
    17 martie 2010 at 15:27

    Caţavencu nu e tabloid ca să mai facă bani. Ce dacă e brand?? Atâta timp cât nu este cerere, cât să se poată plăti utilităţile… mi se pare şi normal să devină istorie. Conside că asta se doreşte, să dispară cât mai multe ziare bune, să primeze tabloide, să prostim pe capete, să fie masele mai uşor de manipulat.
    Îmi cer scuze dacă am fost prea dură şi directă 😀

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *