Academia Cațavencu? Bușcu? Mulțumesc, nu mă interesează

După cum scriu niște oameni pe net (realitatea.net, paginademedia. ro și, probabil, și alții), Bușcu și echipa lui nu vor lucra pentru Adamescu, cel care a cumpărat marca „Academia Cațavencu”. Aha. Și? Că nu prea înțeleg ce anume e interesant acolo și care-i miza. Ce-i drept, pînă la vînzarea mărcii, am avut un oareșcare interes în povestea cu încercarea fentării Fiscului de către Adunarea Creditorilor de la Cațavencu, cea în care majoritari erau băieții simpatici de la Realitatea. Dar cam atît.

You May also Like...

Ucigasul lui Djuvara falimenteaza Realitatea. Pe bune
8 martie 2010
Alegătorii nu știu carte. Carte de identitate
5 august 2012
Năstase, mătușa Tamara te salută!
25 iunie 2012
8 Comments
  • Reply
    ciprikus
    21 iunie 2011 at 16:32

    cataline pe pagina de media e patos mare 😀

  • Reply
    AntiGelu
    21 iunie 2011 at 17:43

    Bai ce le-a iesit figura: acum pleaca „echipa” si urla in gura mare ca ei nu lucreaza la moguli 😀
    De saptamina viitoare scot revista „Batista”. Tambalul o sa il recupereze din vechea redactie.

  • Reply
    George Damian
    21 iunie 2011 at 21:20

    Poate că pe tine nu te interesează chestia cu Academia Caţavencu. Însă toată planeta plânge de pe urma celor păţite de Doru Bucsu. Uite ce zice Taiwan News:
    http://www.taiwannews.com.tw/etn/news_content.php?id=1632176
    Lumea întreagă este zguduită şi pe tine nu te interesează…

    • Reply
      prisacariu
      21 iunie 2011 at 21:34

      GE-Ni-AL:))))))), cea mai buna gluma din catavencu ultimului an

  • Reply
    Nea
    21 iunie 2011 at 21:50

    Cred că nici profesioniştii din Thailanda nu au rămas indiferenţi la drama colegilor lor români.

  • Reply
    socrulluigeoana
    21 iunie 2011 at 23:19

    nu cred ca e buscu, ca in textul AP e trecut Bucsu. O fi un fel de aka.

  • Reply
    Ella
    22 iunie 2011 at 7:43

    De ce n-a plecat „echipa” si cand a cumparat Vantu revista? Parca ar fi la vreun concurs de „Alege mogulul potrivit”

  • Reply
    Cockwork Orange
    22 iunie 2011 at 10:04

    A fost odata Catavencu, un brand care nu mai inseamna nimic. Timpul nu a tinut cu oamenii sau invers, restul e doar bascalie. Sa acuzam teroarea istoriei sau infatuarea prostiei?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *