Elena Udrea: adio, îți pică frunza! Aia veștejită de impostură din start

Grapini de la Turism ar vrea, dacă înțeleg bine, să schimbe mizeria aia de frunză care e brand de țară. Ideea nu mi se pare nici bună, nici proastă, totul depinde de ce va pune în loc, pe cîți bani și cu cine va lucra. Udrea, fostă la Turism, zice că e o idee proastă, a unor diletanți lipsiți de viziune. Cocoș nu zice, încă, nimic. Iar CSOP mai așteaptă pînă să facă un sondaj (vedeți voi mai încolo de ce pomenesc CSOP-ul aici) ca să testeze opinia poporului. Pînă atunci, însă, poate ați uitat, vă amintesc eu: compania care a lucrat pentru brand-ul de țară a făcut o furăciune penibilă de pe internet cu frunza aia.
Și asta nu e tot: compania lu’ pește spaniolă care a luat banii pentru frunză nici măcar nu era specializată în brand-uri. Ceea ce știau și greii din domeniu, excluși de la licitație de Udrea în 2009. Iată ce scriam atunci: „încă din timpul licitației au existat participanți care au contestat calificările THR în domeniul branding-ului. Cităm din contestația depusă de Landor Associates & Millward Brown (care au ratat calificarea în faza finală): „Asocierea THR, Asesores en Turismo, Hoteleria y Recreacion S.A. – Taylor Nelson Sofres nu este o companie de branding, ci o companie de consultanță în turism și activități hoteliere“. Cine este Landor Associates și cum își permit ei să spună așa ceva despre firma aleasă de Ministerul Turismului din România să facă brand-ul țării noastre? Iaca, niște unii care nu sînt decît printre cele mai bune companii de branding din lume. Printre clienții lor se numără Alfa Romeo, Austrian Airlines, British Petroleum, Citi, LG Electronics, New York Stock Exchange, Volvo, Wrigley și multe altele” (restul dezvăluirilor despre impostura Udrei, aici).
Așadar, doamna fostă la Turism, eu zic să o lăsăm mai moale cu diletantismul și lipsa de viziune, că nu degeaba ați fost trasă pe linie moartă, politic vorbind, inclusiv de Traian Băsescu.
P.S. Acum aproape trei ani, scriam că Udrea e doar brand, dar nimeni nu cumpără. Mi-am păstrat opiniile.

You May also Like...

Ce cauta Vintu-n Moldova
12 martie 2010
Bechtel ori rămîne în România, ori va lua despăgubiri cît o autostradă nouă
27 mai 2013
Cît aur ar costa tăcerea adversarilor proiectului de la Roșia Montană?
23 august 2011
2 Comments
  • Reply
    Nicolae
    31 martie 2013 at 20:54

    Mastre, nu ma pricep, de ce numai niste firme mari si scumpe ar putea face brandul de tara? Are vreo importanta strategica? ( stai, nu sari la mine, ca n-am zis financiara). Nista baieti, hai, sau fete, n-au atata imaginatie? A! acu’ viu d’acasa. Astia nu stiu cum sa-si pretuiasaca munca! Aha!. Si mai este ceva: n-are cine sa hotarasca care dintre cele mai bune si misto branduri sa fie ales. Pentru ca ala care ar trebui sa aleaga nu vede patul in brand, altul nu vede pana de scris, altul nu vede transformatorul, altul, chivasul, etc.

    • Reply
      imparaturosu
      31 martie 2013 at 21:52

      nu e suficient sa ai imaginatie pt branding, asta o cred doar amatorii si habarnistii. imaginea, brandul sunt mai mult decat imaginatie. trecand peste parerea asta a ta, ca oricine ar putea face branding, sa zicem ca ar fi asa, atunci de ce sa dam noi bani multi unor baieti si fete din Spania care n-au facut branding in viata lor? Daca dadeam 100 de euro mai ziceam, dom’le, au avut imaginatie si asta e, ne-a placut. Cum insa sumaaaa a fost considerabilaaa e clar ca vorbim de niste interese obscure. Logic era sa platesti bani aia unei firme reputate, care a dovedit anterior ca stie ce inseamna brandingul, daca tot ai de dat bani multi, pt niste baieti si fete erau de-ajuns 100 de euro.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *